Lista

Tre saker jag inte förstår:
Varför folk beter sig som de gör
Varför man ska få så mycket läxor jämt
Varför inte alla tycker som jag

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
Vykort från Polen och Pakistan
En flaska Loka citron
En bläckpenna

Tre saker jag gör just nu:
Skriver
Sitter
Lyssnar på musik

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Vara med i meodifestivalen
Uppträda på Dramatens stora scen
Vara med i en film

Tre saker jag kan göra:
Sjunga
Sy
Springa i högklackat

Tre saker jag inte kan:
Prata baklänges
Spara pengar
Hålla rent i mitt rum

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Feist
P3
Människor som är smartare än du (Jag)

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Cykla enhjuling
Läsa andras tankar
Tjäna pengar

Tre favoriträtter:
Flygande Jacob
Kött
Pasta

Kommentarer
Postat av: Simon

Bra lista. Men flygande Jacob är väl inte såå gott???

Postat av: Marie

Jo Simon. Det är såå gott. ;)

2007-05-06 @ 19:31:25
URL: http://marys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback