Leggings

Leggings.

Den här trenden har jag funderat mycket över. Kanske har jag funderat över att köpa ett par men jag har aldrig gjort det. (Förutom ett par som jag köpte till teatern för 2år sedan). Vad är det som är så bra?? Jag kan verkligen inte förstå det. Vill man ha något som täcker hela benen har man byxor eller långkjol. Vill man inte ha det har man shorts. Visst långa tights kan vara snyggt eftersom det ändå är som byxor om man använder det som tights och inte som någon slags underplagg. Alltså matcha LÅNGA tights med klänningar, kjolar eller långa toppar inte till shorts.

Shorts och kjolar över leggings förstör hela grejen med att ha kjol och shorts. Meningen är ju att det inte ska vara varmt och plaggen är till för att användas när det är varmt ute.

Min åsikt är:

Långa tights och hela tights (med fötter) är snyggt. Korta tights som slutar mitt på vaden är inte fint. De förstör mer än de tillför, eller de förstör bara och ger ingenting. TA BORT DEM! Vill du ha något under dina shorts ha hudfärgade strumpbyxor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du vill kan jag ringa till Misha Barton, Kate Moss och Kirsten Dunst och berätta det här. Det verkar ju som om de har gjort fel i alla år.

2007-05-15 @ 19:59:33
Postat av: Marie

Japp de har de!

Postat av: Marie

Läs gärna mitt inlägg från 2006-dec-03 om Stilikoner. :)

2007-05-16 @ 00:19:06
URL: http://marys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback