The beginning of something new

När man växer upp finns det saker som är bestämda. Man ska gå i skolan, tappa sina tänder, börja gymnasiet, fylla 18, ta studenten etcetera. Men efteråt, vad händer då? Nu finns inga fasta datum. Inget som man kommer veta flera år i förväg. Man vet att man kommer gifta sig och skaffa barn men man vet inte när och man kan inte vara helt säker på hur framtiden ser ut för möjligheterna är så stora. Vi kan göra vad vi vill! Bara vi kämpar för våra drömmar så kommer världen att öppna sig för oss.

Jag har den senaste veckan varit på en/ett utbildning/konferens/läger, (kärt barn har många namn), vid Örebro universitet som heter E-max där unga entreprenörer samlats för att utvecklas och nätverka. Det har varit lärorika dagar som fått en att fundera på vad man verkligen vill göra. Reflektera över vad som egentligen är viktigt. Jag vill skapa något i mitt liv, jag vill ge människor något att glädjas över, jag vill inte påverkas jag vill leda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

hur var din midsommar?

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-21 @ 23:45:42
Postat av: Nicole

Hej! kika in i min blogg och kommentera vilken header du tycker jag ska ha! :)

2008-06-21 @ 23:48:17
URL: http://nicolesandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback