All kärlek är bra kärlek

Efter ett kort tredje år på gymnasiet har jag tagit studenten! Jag sydde både min balklänning och min studentklänning och fick sy in i det sista men jag är grymt nöjd med båda mina alster! Skulle vara kul att ha mer tid att sy men teater och skola har tagit upp en stor del av mitt liv de senaste åren.

Till hösten kommer det bli Stockholm, igen! På universitetet finns den intressanta kursen Modevetenskap som jag ska blanda med pedagogik. Jag funderar på att anmäla mig till en teaterkurs på Kulturama men jag vet inte hur mycket tid det kommer ta med pluggeriet så det är svårt att bestämma.

Idag slutade min näst yngsta kusin nian det är intressant att komma tillbaka till den omgivning som man själv växte upp i och se att det inte är så annorlunda. Men jag är glad att min kusin tar det lugnare än vad jag gjorde. Till hösten ska hon börja på det gymnasium som jag just slutat ifrån så jag kommer hålla koll på hur den utbildningen utvecklas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback