bored and unsatisfied

Har haft lov i en vecka nu men känner inte att jag blivit utvilad. Hade underbara dagar i Malmö med Klara, men jag har inte återfått någon ork att palla med plugget. Har hur mycket som helst att göra och inget gör mig engagerad. Jag vill bara slappa och läsa en bra bok.

Läste ut romanen Smuts under lovet. Riktigt intressant läsning om sexhandel i Sverige och världen. Man kan inte förstå hur utbrett det är. Saker som sker under ytan stannar under ytan. Visst, det är hemsk att människor betalar för andras kroppar men det måste gå att lösa det på något annat sätt? Det sexuella tvång som männen i boken känner är riktigt äckligt. Läs den!

Tyvärr har jag läst ut den och måste återgå till tråkigt pluggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback