18

Detta inlägg tillägnas min syster som älskar att hålla koll på vad jag sysslar med. Jag tror hon saknar sin gymnasietid och sin lilla syster så klart! <3

06:30 Min bror och mor kom och sjöng för mig. Jag fick en röd, fin väska och presentkort på öronhåltagning. Sen åkte jag till skolan. Blev grattad av mina klasskamrater. Fick örhängen av Sara och Kajsa.

Slutade tidigare sista lektionen. Drog med mig Sara och Kajsa och tog hål i öronen. Sen åkte bussen från stan

Var hemma och vilade, bytte kläder etc. Sen in till stan igen vid 18 tin. Åt mat på Pacos med Frej och Klara. Erika och Danne kom också. Fick fina presenter av mina flickor. Från Pacos gick vi vidare och plockade upp Niklas sen till MM-baren där vi drack lite Cider och mötte upp Martina, Sara, Alex, Björn och Mia.

Strax innan 22 kom vi till Frimis, det var bara vi där. Dansade, drack några drinkar, snackade med bartendern och fick fribiljetter.

Dansade, dansade, dansade till 00:30 då jag och Klara gick till bussen och åkte hem till mig. Var en grymt lyckad kväll!



Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad kul att du fick en fin födelsedag ! Det finns faktiskt folk som är mer nyfikna än jag... I gâr ringde Juliens mamma och frâgade vad vi ât, var vi var, var maten var köpt, om den var god, om den verkligen var god och hur mycket den kostade. Det var ett roligt telefonsamtal, tyckte jag. Vi ât sushi.

2007-09-15 @ 15:04:49
Postat av: Marie

Nu vet du hur jag har det med dig. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback