Äta och sova

När man funderar på vad man ska bli när man blir stor. Vilket är ett av mina analyserade problem just nu. Så tänker jag på vad jag är bra på. Det jag är allra bäst på är att äta och sova. Går det att göra karriär på det?

Jag skulle plugga matte mellan 16 och 20 idag. Kom hem åt mat eftersom jag kom hem och måste äta då (även om jag inte är hungrig) sen pluggade jag lite. Efter kanske en timme så tröttnade jag la mig ner i soffan som jag satt i och somnade. Vaknade igen 19:20, vaknade till och sen pluggade jag till 20:00. Efter Äntligen Hemma timmen som idag fylldes med Karl för sin kilt så åt jag kvällsmat och efter det så pluggade jag i drygt en timme till. Min duktigaste pluggtid. :)

Håller på att repetera hela matte B och har hunnit till halva kapitel 3 av 4. NP är på torsdag. Jag är inte stressad men jag är lite oroad. Hmm.. Jag kan inte beskriva mina känslor. Men efter NP på torsdag har jag iaf överlevt våren. Det som återstår då är småsaker i jämförelse. Först den 25:e är allt klart. Men jag ränknar bara till den 16:onde. Det är närmare. haha.

Åter till äta och sova. Tyvärr är nog den karriärmöjligheten omöjlig. Skulle dock vara bra då jag lyckades fylla det som blev ca 5h pluggtid med 3h mat och sömn. Tur att jag har 3h skoltid där jag kan plugga imorgon. Det behövs!

Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback