Torsdag

Det är tur att jag har sovmorgon på torsdagar. Hade inte klarat av att gå upp 8 imorse. Om jag inte gått och simmat för det hade bara varit skönt. Men nu fick jag sova i över 9 timmar vilket är mycket mer än jag sovit på länge. Det är inte så att jag inte är trött annars eller att jag har mycket att göra. Det är bara det att tiden går så grymt fort i min värld. Iaf på kvällarna när jag kommer hem från skolan.

Dagen har sett ut så här:
09:00 Vaknade
09:47 Gick på bussen
10:30 Franska, fick tillbaka ett prov som gått hyffsat.
11:30 Lunch
13:00 Företagsekonomi, Börjar tycka om bokföring. På riktigt!
14:30 Träffade Erika, alltid lika trevligt!
15:00 Engelska, uppsatsskrivning
15:30 Hade skrivit klart uppsatsen och gick från skolan
17:00 Mötte Klara, Ja vi tycker om billig mat och extrapriser ;)
17:47 Anlände vid IKEA
18:00 Jag och Klara åt Kyckling filé med svamprisotto två för 60:- och jag köpte två ramar
18:44 Åkte med bussen tillbaka till stan
19:10 Började rörelselektionen, skitkul!
20:00 Slutade och mötte Klara, söt, söt, söt!
20:31 Åkte hem med bussen
21:05 Värmde te
21:46 Sitter vid datorn
Senare - Ska göra en utvärdering på idrottslektionen jag höll förra veckan och kom just på att jag glömt utvärderingspappret i skolan. Damn it!! Jaha, då får jag städa inför pyamaspartyt istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback