Lista

Jag har tråkigt. Har därför fyllt i den här listan istället för att plugga idrott och engelska.

Favoritväska: Min stora svarta som jag använder varje dag!
Skostorlek: 41
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Bruna
Favoritfilm:
La Vita è bella
Favoritskor: Mina neonrosa Rizzoskor som jag köpte sommaren 2004. Halva priset på NK i Göteborg.
Drömjobb: Ett estetiskt, skapande jobb som inspirerar andra.
Favoritkaffe: Caramel Macchiato på Starbucks
Sofi eller Ebba: Måste jag välja så väljer jag Sofi. Tar hellre insperation från modevisningar och mina vänner!
Favoritstövlar: Mina svarta Don & Donna.
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Oj. Mycket
Hur många skor har du: 20 kanske?
Louis Vuitton eller Gucci: Gucci
Kilklack eller stilett: Kilklack. Stilett är obekvämt
TV-program: Svenska dramaserier.
Drömutseende: Vara knappt en dm längre. Ha en helt felfri hy och tjockare hår.
Fulaste plagg i din garderob: Alla mina plagg är vackra på sitt sätt.
Snyggaste plagg i din garderob: Min turkosa plisserade klänning.
Favorittidning: Elle och KING
Länder du varit i: Danmark, Finland, England, Frankrike, Spanien (dock aldrig fastlandet), Italien, Malta, Grekland, Egypten, Marocko, Gambia och Sydafrika.
Länder du vill till: USA, Spanien (fastlandet), Kina, Australien, Japan och Brasilien
Favorithändelse i hela ditt liv: Too many great things.
Drömbil: Nån gammal 50-60 talare.

Vill ha mest just nu..
Skor: Svarta lågskor och ett par röda pumps
Klänning: Nån blommig, sommrig variant
Väska: En brun Mullberry Bayswater.
Jeans: Nya svarta Acne med hög midja.

Ett eller annat..
Chloé / Celine:
Chloé
Fendi B-bag / Fendi spy: Pink B-Bag
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: None. I like cheap shoes.
Latte / Cappucino: Latte!
Coca Cola / Pepsi: COCA COLA!!
Paris / Nicole: Euw!
OC / Beverly Hills 90210: Berverly Hills är nostalgi, OC är sämst!
Puss / Kram: Puss
Pastasallad / Kycklingsallad:
Pasta, gärna med avocado och kräftor.
Fläkt / solfjäder: Fläkt
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Pucci! <3

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Ja, men inte längre än 5 min.
Snubblat runt i dina klackar? Japp! Speciellt på kullersten då jag alltid får in citatet från Hipp Hipp, "Vem i helvete uppfann kullersten Gunn?"
Varit avundsjuk på någon? Yees. Vem har inte det?
Hatat någon? Nej.
Druckit / rökt / knarkat: Ja/ Nej/ Nej
Velat rymma och skaffa nytt liv: Nope! Jag tycker om mitt liv för det mesta. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul lista.

2007-03-26 @ 11:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback