Älskar, älskar inte, älskar, älskar inte.....

Jag sitter inte och rycker bort blomblad och funderar på om Mr. X gillar mig. Jag tänkte egentligen skriva en lista med enbart saker som jag inte älskar men det låter så negativt. Blir roligare med lite positiva, älskvärda inslag också!

image53
Har aldrig tyckt om leggings. Gör det inte nu heller. Speciellt inte när de används under shorts. Varför? Mycket snyggare med älskvärda paperbag byxor. Som dessa från Acne 1600:-

image54
Varför ska man ha sönder ett par vackra pumps genom att ge dem peep-toe? Vill man lufta fötterna har man sandaler. Peep-toe är både fult och obekvämt. Tacka vet jag hela pumps. Skulle gärna vilja ha ett par röda! Det finns ett fint par från Vagabond som kostar 500:-. Ja tack! (är dock inte de som är på bilden. Vagabondskorna är finare men hittade ingen bild på dem.)

Bilder från www.Tigerofsweden.se och www.google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback