19 mars 2007

Den här dagen kommer gå till historien som den dagen då Erika Andrietta Dahlberg passerade mydighetssträcket och slog sig ut i livet som "vuxen"! Med andra ord Erika blev 18år!

Jag lärde känna Erika för drygt ett år sen då jag började i hennes klass. Till en början tyckte jag att hon var lite konstig på ett konstigt sätt men hennes charm slog ner mig under ett grupparbete om Alkohol, Droger och Tobak och det gick inte att inte älska henne!

Vänskapen har växt och överlevt en skolflytt. Vi går nämligen inte i samma klass längre. Vilket är tråkigt eftersom jag inte får se hennes leende ansikte varje dag och höra hennes roliga kommentarer om allting. Men det gör det mer speciellt när man väll träffar henne!

Under året som gått har vi gjort ett grupparbete, fikat (många gånger), festat (många gånger), grillat, haft allsång (många gånger) men framför allt har vi skrattat och haft grymt kul när vi gjort alla underliga saker.

Med allt detta vill jag komma fram till det viktigaste!
image49



Kommentarer
Postat av: SIMON NUMMELA

FINT"

2007-03-20 @ 09:49:45
Postat av: Erika

Hahaha. Tänk att jag inte sett detta förens nu. Marie, jag saknar dig.

2011-02-01 @ 22:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback