hoppar på ett ben..

Efter en låång dag i skolan är det äntligen dags att åka hem. Först väntar jag på bussen i en halvtimme. Träffade ju Klara så det gjorde väntan myycket trevligare! ;) Men sen kommer jag på bussen, somnar nästan pga mörkret. När jag kommer fram till min hållplats går jag fram som vanligt och dörren öppnas. Jag tar ett steg ut ur bussen och BANG! Där ligger jag på marken. Marie har lyckats, för första gången i sitt liv, att stuka foten. Gosh! Det gör ont, man kan inte gå och det är jobbigt att hoppa på ett ben. Till råga på allt snöar det och är massa minusgrader och jag måste gå de sex minuterna som det tar att gå från bussen.

Jag vill inte ha vinter. jag längtar efter våren och solen och värmen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback