Andra helgen i september

Redan andra helgen i september. Tiden går fort, snart faller snön och julen kommer. Eller inte. Är ett litet tag kvar iaf. Men det blir kallare och kallare. Kallare väder behöver varma saker. Som; mysiga kvällar med vännerna, trevliga fikastuder, filmkvällar, shoppingturer, nya kläder, bra betyg på prov/inlämningar, resor och besök. Jag hoppas kunna passa in mycket av det här under min höst och vinter.

Igår åkte min älskade syster tillbaka till sitt Paris med sin lilla hund. Är inte kul när hon åker, mycket roligare när hon kommer.

Nästa roliga sak händer på tisdag, då jag fyller år!  Glöm inte bort det!  ^^,  Det blir trevligt!  Skulle vilja dra ihop lite folk då eller nästa helg.. Men vi får se hur det blir!

Marie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback