Fredag, fredag, fredag.....

Har just avslutat en relativt lugn vecka.. Borde ha gjort ett naturkunskapsarbete och ett samhällskunskapsarbete den här veckan också men jag har helt enkelt inte orkat. Blir plugga i helgen istället. Vädret förstör mitt liv. Usch.

Har två stora prov nästa vecka,
plus att jag som sagt måste lämna in Nk- och Sk- arbetena. Längtar till nästa fredag då lovet börjar med party hos Martin och vidare resa till GC på lördagen! En vecka i underbar värme! Lovley. Kommer dock bli tungt att komma tillbaka till ett kyligt och mörkt Sverige efter det.....

Köpte böcker i veckan också. Inte de mest intellektuella men de böcker som passar bäst i solen "Lipstick Jungle" av Candace "Sex and the City" Bushnell och "Djävulen bär Prada" av Lauren Weisberger. Känner att jag måste läsa boken innan jag ser filmen med Anne Hathaway.

Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback