Just as desperate as everybody else......

Gissa vart Marie stod kl. 09:20-09:56 (Ja de öppnade tidigare ;) Jo! Utanför H&M i väntan på den underbara V&R kollektionen! Konstigt nog! ^^, . Min älskade kjol fanns inte. Men de andra sakerna jag ville ha fanns och jag lyckades norpa åt mig dem i rätt storlek (utan att ta stora klasar med kläder och ställa mig bredvid och kolla igenom) jag tog allt direkt från hängarna (utom en tröja som en annan la ifrån sig och en tröja som min goda vän Madeleine inte ville ha. TACK!) Hela Örebros del av kollektionen försvann på bara några få minuter. Hetsen var ENORM! Men jag var iaf  grymt nöjd när jag gick därifrån och hade två fina, underbara och vackra kassar med mig! <3

Bidde:
En klänning, svart med krås och knäppning.
Två T-shirts, grund (Viktor & Rolf <3 H&M), och en svart med rött hjärtformat-band-tryck.
Hotpants, Svarta! Underbara! Supergulliga!
Strumpbyxor, Svarta, hjärtan.....

Note:
Var nästan läskigt hur alla betedde sig och hur giriga alla var. Tog att tag innan man lugnat ner sig igen.

Note: Jag skolkade från matten men det var det värt! Det höll till och med min röst lärare med om! ;) Även om det fanns andra som inte gjorde det....

Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback