Hemma

Har nu återvänt efter en vecka på Gran Canaria. Dock var inte resan helt perfekt. Eftersom det regnade(!!!) nästan hela veckan. Perfekt väder infann sig inte förns i fredags (sista dagen) Men det gör inte så mycket. Hade trevligt i det mulna vädret. Red kamel, vandrade i öknen (från San Augustin till Faro =  långt) och givetvis njöt av den sol som var!

Sen jag kom hem
har jag läst tidningar, bloggar och sett viktiga tv-program. Sen har jag även försökt jobba med mitt vattenkraftsarbete som ska in IMORGON utan lyckat resultat. Usch, hittar inte den fakta jag vill hitta och måste finna.

Jag har också
kollat in V&R kollektionen för H&M och blivit helt förälskad i den hallonröda kjolen (precis som alla andra?) Håller som bäst på att planera hur jag ska kunna gå till H&M på torsdag utan att påverka mina lektioner för mycket. Annars får det bli internetshoppen, vilket inte skulle gå så bra. Resten av kollektionen var också fin! Men med min budget har man inte råd att bli kär i flera plagg.

Marie




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback