Torsdag - prov, sol och politik

Gick upp tidigt idag eftersom det är torsdag, enda dagen i veckan jag börjar vid åtta. Var jättetrött imorse men lyckades kravla mig upp ur sängen och iväg till skolan. Halvsov på franskan sen hade vi två grammatikprov i svenska och engelska lektionerna efter varandra. Gick helt okej på svenskan och bra på engelskan. Kan inte säga mer. Känner aldrig på mig hur ett prov gått, är alltid osäker på något.

Kom hem vid två och satte mig då och pluggade, vilket är ovanligt för att vara mig. Kanske var det att jag mötte Jennie på bussen som gav extra energi. Man vet aldrig. Är iaf inte riktigt klar med mitt samhällskunskaparbete. Är två delar kvar men det är jämförelse och argumentation så det blir nog bra. Borde gör det nu istället för att skriva här men det är viktigt att pausa. Hjälp, jag måste lära mig skriva med båda händerna.. Mitt högra pekfinger får träningsvärk.. :(

Imorgon är det fredag och födelsedagsfest! Måste köpa presenter imorgon. Jobbigt värre, hmm... Får se vad det blir.. Spännande!
Sen ska jag på födelsedagskalas på söndag också! Hemma hos Karin. Hoppas vädret är bra så vi kan vara ute. Supermys! Trevligt att träffa alla gamla kompisar. Blir så sällan nu för tiden..

Jag måste köpa gult tyg också. Vet precis hur jag ska sy den underbaraste klänningen! Säger bara gult volym rosett. ^^, vackert!

Nej tillbaka till verkligheten och sämhällskunskapen. Ska skriva varför man ska rösta på KD eller M  ja absolut mina favorit partier. Usch!

Bästa just nu: Helgen!

Sämsta just nu: Att det blir dåligt väder i helgen?

To buy:
1. Presenter
2. Tyg
3. Vit klänning/kjol
4. Underkläder
5. Bikini
6. Vita högklackade
7. Smycken
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback