Sol, sol, sol

It has been a beautiful day!

Idag var det väldigt fint väder. Så på lunchrasten satt vi i parken vid slottet, åt glass och solade. UNDERBART! Hoppas vädret håller i sig länge. Man blir så glad av fint väder. ^^,
Men vädret har även dåliga sidor. Längtar så sjukt mycket efter att åka till Sthlm! Okej, storstan är kanske inte det optimala stället att vara när det är 25+ men jag längtar ändå. Vill vara där. Vill veta och uppleva allt.
Jag köpte ett par solglasögon idag! Blev tyvärr inte mina glossy men jag var tvungen att ha ett par stora, nya och fräscha! Är väldigt nöjd med dem iaf. Sen hittade jag acne jeansen i örebro och de ligger nu i min klädfotölj. :)
Är väldigt nöjd med mig själv för tillfället.

Annars har jag två prov denna vecka i svensk och engelsk grammatik, känns inte  så farlig. Och så måste jag lämna in 2bokanalyser och en teateranalys till Svenskan och sen har jag ett samhällskunskapsarbete som ska in på fredag. Samhällsarbetet handlar om olika partier och jag har valt KD och M. Vilket är lite intressant med tanke på att jag inte tycker om dessa partiers idéer. Sitter och disskuterar deras förslag i mitt huvud, med mig själv vilket gör att det tar lång tid att läsa igenom allt.

Jag har kommit på vad jag ska fylla mina arbetslösa dagar med i sommar! Jag ska läsa massa sen ska jag sätta mig in i politiken för att i höst kunna gå med i ett ungdomsparti!  Det ska bli roligt! :D

Bästa just nu: Vädret!

Sämsta just nu: Att jag inte är i Sthlm

To buy:
1. Bastoppar
2. Vita högklackade skor
3. Underkläder
4. Bikini
5. Tyg
6. Smycken
Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback