Sista helgen i april

Mary, mary, mary!
Jag har varit i Sthlm. Blev två späckade dagar. Helt underbart!
Åker till skolan fredag morgon. Vaknade vid sju på morgonen och kunde inte somna om pga nervositet och förväntan. 
Slutar skolan vid 13:20 drar iväg och köper en dricka till resan och ställer mig sedan och väntar på bussen.
Bussen blir försenad och avgår kvart över 14 eller nått sånt.
Äntligen på väg!
Kommer fram till Sthlm vid 17. En kvart försenad. Där väntar tre söta flickor på mig Toff, Sandra och Linn! Vi går in på Åhlens och tittar på skor. Får veta lite skvaller från gamla skolan och från mina flickor liv. :) Sedan kommer Linnéa .
Vid 18 tiden går vi till våran stammis restaurang och äter. Pizza och pasta! Asgott!
Vi diskuterar ditt och datt.
Vi äter till 21 tiden då vi drar oss iväg mot t-banan. Innan vi åker går vi in på Pressbyrån och handlar godis. Sen åker jag hem till ensamheten i min mormors lägenhet.
Lördagen ägnas till shopping. Hittade ett par jättefina jeans på Acne men de blev inte av att jag köpte dem vilket jag ångrar nu. Underbara! Hittade även en klänning på HM som ingick i en kollektion som bara säljs i Gbg, Sthlm och Malmö. Suck!
När vi är tillräkligt trötta åker vi hem till Linnéa och tittar på "G som i gemenskap" (jättebra film by the way)
Sen åker jag in till City-terminalen och väntar på min buss som ska ta mig hem. Den bussen bli också försenad vilket leder till att jag blir tvungen att åka en annan buss från Örebro och gå ca 5km. Inte det roligaste klockan 2 på natten.
Men hem kom jag iaf nöjd efter en riktigt bra helg!

Imorgon är det skola igen. Det är bara 23 dagar kvar tills skolan slutar!  Brabrabra!
Måste skriva två bokanalyser, en pjäs analys och sen har jag ett samhällskunskapsarbete som ska in nästa vecka. Lagom mycket.


Bästa just nu:
Att det snart är sommarlov!

Sämsta just nu: Att det är 23 skoldagar kvar.

To buy:
1. Kappa
2. Bastoppar
3. Svarta Acne jeans
4. Svarta låga skor
5, Vita högklackade skor
6. Underkläder
7. Bikini
8. Smycken
9. Tyg

Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback