Regn, prov och rabarberpaj

Det har regnat största delen av dagen idag. Det skulle förstör min dag om det inte var för:
  • Rabarberpajen i kylskåpet
  • Min varma säng
  • Ett jättekul party imorgon
  • Ett bra betyg i samhällskunskap
  • Ett städat rum
Förra veckan var jag på Karrofest. Det var grymt kul! Konstant dansande i ca 5timmar. Underbart! Sedan en iskall cola innan pappa hämtade mig. Grymt kul folk! Yees jag har jättebra vänner! <3 Vilket kommer överbevisas imorgon då partyt fortsätter på Frimis. Lite nytt folk, mer folk och om möjligt ännu större partystämmning!

Har funderat till och från på vad jag ska ha på mig. Kom fram till ett par vita shorts iaf. Sen tänkte jag köra seglartema och ha något rödrandigt men sen målade jag mina naglar i korall så det blir inte så fint. Kommer nog bli så att jag får inhandla ett guldfärgat linne imorgon. Wounderbar! Men jag kanske får någon ny idé imorgon. You never know.

Sedan är det långhelg! Då ska jag plugga, plugga och plugga. Måste få allt klart nu. Har NK prov imorgon som kommer gå åt skogen om inte jag går och lägger mig snart. Vilket jag inte kommer kunna göra. I know me. Men jag har bara två lektioner imorgon. Det är skönt!

 Bästa just nu: Party imorgon!

Sämsta just nu: NK prov imorgon

To Buy:
1. Guldlinne
2. Sommarväska
3. Underkläder
4. Bikini
5. Smycken

Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback