Långhelg

Frimis festen var riktigt kul! Jag hittade inget guldlinne så jag köpte ett enkelt svart och ett rödrandigt och av dessa valde jag sedan att ha det svarta. Till hade jag de vita shortsen samt ett par svarta skor. Kom även på den bästa idén på hur man går till en fest där man skall ha shorts utan att frysa på vägen. Mjukisbyxor! Man ser grymt skabbig ut med det är riktigt skönt att ha på sig och riktigt skönt att ta på sig när man går hem. ^^, 
                                           
Hade tänkt ägna min långa helg till att plugga slut på allt. Men nej! På fredagen inhandlades en ny gräsklippare. Så eftersom jag är såå kreativ och arbetsvillig så har jag varit ute i det fina väder som faktiskt varit och fixat i våran trädgård. Blir riktigt fint! Har klippt buskar, klippt gräs och tagit bort döda grenar och ovälkomna träd. Måste fixa trimmern innan jag kan ge mig på resten av trädgården. För mycket gräs för en häcksax.

Måste plugga imorgon så jag slipper det nästa vecka. Sista hela veckan. Grymt skönt! Mindre än 2veckor kvar till skolan slutar!

Bästa just nu: Fint väder, fin trädgård

Sämsta just nu: Att jag inte har pluggat

To Buy:
1. Sommarväska
2. Smycken
3. Bikini
4. Ramar


                                                                                                                                                                 Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback