Fest, plugg och tårta

Hade så fruktansvärt roligt på festen i fredags. Massa trevliga människor, några konstiga människor och en del helt utflippade människor. Perfekt blandning med andra ord! Som en välkomponerad lösgodispåse.

På lördagen försökte jag plugga men mitt stökiga rum distraherade mig så jag städade istället. Hängde upp kläder i garderoben som för övrigt är totalsmockad nu. Ganska så trevligt! ;) Klädrik! Sedan blev det en mysig hemakväll med godis och familjeprogram på ettan.

På söndagen var jag hemma hos Karin på kalas. Åt två olika tårtor, pratade och hade allmänt mysigt! Pratade ganska mycket om festen synd om dem två som var med på kalaset men som inte var med på festen....

Idag har jag köpt ett nytt skärp. Lite Fendikänsla över det. Vilket betyder att det är en billig Fendi kopia. Men det är bättre än ingenting. I Love it! Perfect att sätta i midjan. Ger lagom mycket sekreterarkänsla. ^^,

Köpte ett killmagasin idag bara för att framsidan var så otroligt vacker! Howlin' Pelle från The HIVES. Magasinet heter KING men hade en hel del intressanta artiklar. Mer inehåll än vad tjejmagasin har, faktiskt. Alltså på ett almänbildande sätt. Tjejmagasin är mer yta, kläder, mode, skönhet. Vilket också är roligt. KING hade mer repotagekänsla.

Denna vecka kommer vara ganska lugn. Ska lämna in svenska grejer sen är allt klart! Skönt! Hade franska nationellaprov idag. Lyckades göra klart två delar. Kände mig allmänt duktig eftersom vissa inte han klart ena delen. Blev faktiskt nöjd med uppsatsen och tror att läsförståelsen gick bra. Bara hörförståelsen och muntliga kvar. Muntliga blir jobbigast. Usch!

Sen ska vi ha skolfest på onsdag en såkallad Karrofest! Jag SKA dit och ha så jävla kul att, ja, bara att. Ser jag fram emot. Den blir nog en skön vecka bara det blir lite varmare. Jag längtar till sommaren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback