Vinter

Har snöat hela dagen idag. Så fruktansvärt deprimerande. Vill att det ska bli vår, sommar! Vill kunna ha kjol och linne utan att frysa. Vill kunna ha sandaler och solglasögon jämt! Men det dröjer ett tag tills dess.

Jag har iaf bestämt och valt inrikting. Blev ekonomi på Rudbeck. Ska bli skönt att börja om ännu en gång och jag hoppas att det passar mig bättre även om jag vet att VRG alltid är mitt hjärta.

Var jättebra i Paris, som det brukar vara. Var dock väldigt tråkigt väder. :( Men med en Grande Macchiato Caramel från Starbuck's så överlever man allt! När man sedan hittar två jääättefina shorts också så är lyckan fullständig. Har även insett att jag aldrig kommer hitta min gula läder väska. Måste sy själv.. Caltex nästa.


 Bästa just nu:
 Melodifestivalen!

Sämsta just nu:
Mitt historiaarbete

To buy:
1. Strumpor
2. Koftor - söta, stora, snygga
3. Vita ballerinaskor - de mest användbara skorna!
4. Vita och guldiga högklackade sandaler
5. Kjolar - bästa plagget
6. Smycken - viktigaste

Gör bara sånt du tycker om allt annat blir bara dåligt

Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback