Spring time!

Fick första riktiga vårkänslorna idag, vilket ledde till en shoppingrunda!
Köpte två linnen, en t-shirt, byxor, strumpor och vackraste läppglanset! Dior Addict 471 <3

Annars har inte mycket hänt. Var i Sthlm i helgen och träffade underbara Sandra. Miss the old days. :'(
Har varit sjuk iof. Fast det är inte så intressant att berätta.

Jag har kommit på att OC är en serie man inte kommer undan. ALLA(!!!!) talar om den. Den ger mig utslag! Tål den inte! Vad är det speciella? Finns inget. Det är en vanlig B-såpa. Samma klass som Glamour och liknande. Usch. Hur kan något sådant leda till hetsiga disskusioner? "Oh han är såååå snygg!" "Fan, slutet var asdåligt igår blöhöblöhö" Ojojoj. Jag är lyckligt lottad som slipper sådant skräp!
Se! Den får till och med en plats i min blogg! Merde. Måste skärpa mig! Finns viktigare saker att tala om...

Ska fortsätta min vår-runda imorgon. Måste hitta snygga skjortor! Blir tokig. Finns inga vettiga någonstans! Tips??
Skor ligger också högt upp på prioritetslistan nu. Även om jag inte kommer kunna använda dem än på ett antal veckor så är det trevligt att ha dem där i garderoben och längta. ^ ^,

Bästa just nu: Våren i antåg!

Sämsta just nu: Att våren inte är här än!

To buy:
1. Skjortor
2. Skor  - guldsandaler, vita sandaler och vita ballerina
3. Smycken
4. Vita, Dior Glossy, solglas

Ett lyckat köp är den bästa medicinen

Marie




Kommentarer
Postat av: Tove

Hej sötnos!!
Fan vad synd att jag missade dig när du var i Sthml! hade varit sjukt kul att ses! Har du hittat någon gul väska ännu?
Vi saknar dig i skolan!!

2006-03-25 @ 17:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback