Schlager!

SPECIAL - SPECIAL - SPECIAL - SPECIAL - SPECIAL - SPECIAL - SPECIAL -

Det var melodifestivalen igår! Jag var på annat håll under själva tävlingen och såg bara den spännande och tråkiga upplösningen direkt. Resten har jag sett idag, inspelat ;)!

Carola vann. Inte oväntat med det var ju inte direkt något jag hoppats på. Andreas Johnson hade den i särklass bästa låten! Helt underbar! Skulle vara skönt på ett sätt om Carola inte lyckades ta sig enda fram till finalen i Athen det skulle få alla svenskar att förstå att hon inte är så fantastisk. Men samtidigt skulle det vara ganska tråkigt att se på Eurovision utan svenskt deltagande...

Japp. Nu är den svenska schlager cirkusen slut. Tur att man har den på video. Har bestämmt mig för att bli en schlager-nörd på riktigt! ;)

SPECIAL - SPECIAL -
SPECIAL - SPECIAL - SPECIAL - SPECIAL - SPECIAL -

Kommentarer
Postat av: alex

creepy

2006-03-22 @ 21:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback