Lundi

Det regnade idag. Snön smälte lite iaf. För det är svårt att gå i mina svarta stövlar i den snön som fortfarande ligger kvar. Våren och sommaren är det mest önskvärda nu och vita Dior Glossy solglas. <3
Glossy!Sommar!

Sedan vill jag otroligt gärna åka till Sthlm. Mina älsklingar är saknade..

Jag har placerat min blogg i <ahref="http://bloggkartan.se/registrera/17529/oerebro/">Örebro</a> på bloggkartan.se
Hänt något annat kul? Hmm. Proven förra veckan (Franska och Kemi) gick bra. Eller hyfsat bra iaf. ^^,
Min syster ska komma hem i helgen. Detta betydde tyvärr att min Sthlmsresa blev uppskjuten. Men, men... Det får jag leva med. Min syster är ändå min syster.
     Jag har städat mitt rum! Är så stolt över mig själv! Har sett hemskt ut. Har till och med gjort plats för min laptop på skrivbordet! Riktigt duktigt!
     Imorgon är det skola igen och på onsdag har vi historiaprov med den jobbigaste läraren. Hon kommer fråga vilka landområden som tillhörde vilka länder mellan vilka årtal och varför! Datum och årtal är det viktigaste. Skulle inte förvåna mig om hon hade med kartor i provet som man får rita på. Usch.
Mary don't like.


Bästa just nu: Mitt städade rum och att min syster kommer i helgen

Sämsta just nu: Min historialärare

To buy:
1. Skor!
2. Smycken!
3. Dior Glossy!

I'm about to lose control and I think I like it

Marie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback