sommarväder

Hade tre underbara dagar i Stockholm!

Kom på torsdagen och åkte tunnelbanan upp till skolan där jag var i några timmar. Käkade, flummade osv. Sen åkte jag Linn och Linnéa ner på stan och gick lite i affärer sen lämnade Linn oss och jag och Linnéa gick och köpte mat som vi åt upp ute på Djurgården. Satt där och pratade i ett antal timmar innan vi tog båten till slussen och tunnelbana/buss hem.

Fredagen började dåligt. Gick upp försent och kunde inte åka med första bussen. Sen missade jag andra bussen och kom med tredje bussen, en halvtimme senare än jag tänkt åka. Kom därför försent till VRG.s skolavslutning men missade bara ca 5minuter. Jättefin avslutning. ^^,
Vidare gick jag tillsammans med ett helt gäng människor och åt kinabuffé i 1-2 timmar. Efter det åkte jag hem till Sandra på Ekerö och hängde med henne hela eftermiddagen.  Tills det var dags att åka och byta om inför kvällen. Som även den spenderades ute på Djugården.  Lite för mycket mygg, men vad gör man? 

På lördagen var det dags för shopping. Hittade två klänningar och en bikini, perfekt resultat! När jag blev trött åkte jag ut till Linnéa på Djurö där vi grillade, spelade kubb och njöt av vädret. Vackert, vackert!

På söndag förmiddagen åkte jag med mormor och min kusin till Eskilstuna för att fira min mormor, min andra kusin och hennes dotters födelsedagar. Vi åt väldigt mycket. ^^, fikade på eftermiddagen och grillade på kvällen. Fick skjuts hem av min tredje kusin och var hemma runt halv tie.

Har varit helt slut idag och inte gjort något nyttigt alls. Måste rycka upp mig imorgon!

Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback