5 juni

8:00- 14:00    KRAMPEN
Jaja.. Sånt är livet. Risberska
vann krampen i år igen. Men det var knappt!  Kunde lika gärna varit vi som vunnit. Var RIKTIGT jämt! Bara några straffar i bollsporterna som avgörde. Men kul var det! Och vi vann dragkampen som är den roligaste grenen att heja-på, och att vinna såklart! Eftersom den är sist och mäter ren styrka.

14:00- 16:00     VÄNTAN
Först gick vi tillbaka till stan från Rostagärde där Krampen var. Alla Karroelever var helt deprimerade. Men inte jag! En förlust mot grisar säger mig ingenting.
Sen åt jag och gick iväg till Makurells där jag skulle på Audition.

16:00- 18:00     AUDITION
Var på audition för Fördjupningslinjen- Teater på kulturskolan. Tror det gick bra. Auditionen tog något längre tid än vad jag förväntat och jag blev därför tvungen att ta en jättesen buss.

18:00-19:15     BUSSEN
Väntade på bussen i 40 minuter sen kom jag hem kvart över sju.

19:15- 19:59     TILLFIXNING
Kom hem och gjorde mig iordning i illfart inför Krampenfesten. Kände mig bara något stressad.

19:59- 20:30       BUSSEN2
Åkte buss in till stan igen.

20:30-21:20       VÄNTAN2
Väntade på att få komma in på Frimis. Ganska kul väntan..

21:20 - 23:00       PARTY
Var på frimis i en timme och fyrtio minuter. Sen kom jag på att jag inte hade kul och åkte hem. Kan ha varit tröttheten som gjorde det eller sorgen av förlusten som kom.

Marie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback