Partey, julbord och sömn

Konstigt nog har jag lyckats pricka in alla tre rubrik orden på något konstigt sätt den här helgen. Men vi börjar med onsdagen.

Onsdag
engelskaprov som gick bättre än väntat. Alltid bra eftersom jag inte pluggat. Usch.

Torsdag kom på när jag väntade på bussen att vi hade franska prov. Dock ett oförberett så plugg hade inte lönat sig. Var bara hör och läs förståelse. Gick sämre än engelskan men provet var ganska svårt. Fick tillbaka ett lyckat Företagekonomiprov som jag inte heller pluggat till. Det lönar sig verkligen att vara aktiv på lektionerna. ;)
    
Hem efter skolan för att ladda batterierna och packa ner kläder inför kvällen. In till stan och röst & rörelse (Går teater fördjupning) Var riktigt kul!

Vidare till förfest efter teatern var inte den roligaste tillställningen eftersom vi var fem stycken som inte kände de andra så bra. Men vi hade kul ändå och vid 21:30 snåret drog vi ner till K5 och teknisfesten. Var riktigt kul! Även  om killarna kunde varit snyggare, och fler! Var mest ettor tyvärr. Men som sagt riktigt kul!

Fredag Riktig slö dag! Var såå skönt att börja sent, sluta tidigt och åka hem. Somnade. Tog det lungt. 

Lördag Julbord från klockan 12:00, då vi åkte hemifrån till 17:20 då jag kom hem. Var lika trevligt som vanligt! Älskar stämmingen som är när hela släkten (på pappas sida) åker och äter julbord! Mysigt värre! ;)

Vid 17:45 skulle min buss gå från mig men den var försenad. Gjorde inte så mycket. Fick vänta i stan en 40min iaf. Mötte dock några andra trevliga människor som skulle på Martinfesten. Åkte iväg med bussen och kom fram ca19:40. Hade grymt kul största delen av kvällen även om stämmingen blev lite dum sen. Vi somnade väl vid 2 tiden eller nått sånt. Vaknade vid åtta och åkte med bussen vid 9. Fick vänta på bussen hem knappt 50min hade dock sällskap och vi tog en frukost på McDo. Sov lite när jag kom hem också. Seeeg dag vilket har lett till att jag inte hunnit igenom de 20 geografi frågorna som vi har förhör på imorgon. Får vara på allerten på dem jag kan! ;)

Marie
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback