Öppet hus

Hade öppet hus på skolan igår. Intressant upplevelse. Vår klass skulle redovisa våra startprojekt men eftersom min klass är så feg så var det bara jag och Madeleine som visde vårt arbete. Vilket var ett stort misstag. Självklart så har vi inte hunnit läsa in oss på arbetet vilket gör att vi inte kan någonting och bara säger jättekort om allting. Sedan är vi jättetrötta och det leder till att jag står och skrattar, och får Madeleine att börja skratta också. Men det värsta är inte sagt än. (Idiotiskt jag vet). Men till på köpet så sitter de snyggaste killarna från trean och kollar på oss när vi gör denna urusla redovisning! Där rök de romanserna.

Resten av kvällen var inte lika jobbig. Gick omkring, sjöng lite. Vet inte riktigt vad man ska kalla kvällen....

Marie

Kommentarer
Postat av: madeleine

ja du mary gu vad pinit det va men men det va ju lite kul ivarje fall... kommer inte kunna kolla på treorna på ett tag men men :)...

2006-12-03 @ 00:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback