Önskelista

Egentligen mer en "you wish!" lista. 


Blus från Matthew Williamson. Vill använda blusar mer. Speciellt blusar som den här! Med mycket på.


Plånbok från Marc Jacobs. Behöver en ny plånbok, en stor! Den här är perfekt!

Stövlar från Marc Jacobs. Stövlar är alltid användbara och snygga stövlar är ännu bättre. Sen älskar jag uppnäsan i fram.

Röd klänning från Burberry London. Enkel men ack så vacker!

Stella McCartney är en av mina favoritdesigners och den här koftan är kärlek! Skulle jag ha råd skulle jag köpa den direkt för den är så mig och ja, det finns inga ord!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar klänningen!

Postat av: Vicky

Åh vilken underbar klänning

2006-12-17 @ 14:39:14
URL: http://victoriassecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback