Min syster

Jag är en stora syster som heter Kristin. Hon är en av mina absoluta favorit personer. Hon är inte bara min syster utan också min mycket nära vän. Vore det inte för att hon bor så långt borta så skulle hon nog veta allt om mig. Det som är bra med att hon bor så långt bort är att man får åka och hälsa på henne. Paris är en trevlig stad och när jag åker dit i vår ska jag ha den bästa parisresan någonsin!

Kristin är 5år äldre än mig och flyttade hemifrån för att plugga i Sthlm när hon var 16 så jag bodde bara med henne i 11år varav några jag inte minns något och varav resten är år som vi bråkade, syskonbråk. Förhoppningsvis kommer jag bo med henne någon gång mer i mitt liv  då det skulle vara underbart!  Vi skulle ha den snyggaste garderoben och det mysigaste hemmet. 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback