Lucia

Låång dag!

Klockradion satte igång vid 4:a och störde mig med jämna mellanrum fram till 05:00 då jag lyssnade på ekot, sen gick jag upp. Var inte trevligt! Trött, trött, trött! Skyndar mig men hinner ändå inte äta frukost. Vid 05:55 går bussen in till stan.

06:30 kommer fram till skolans aula och får stå där och vänta i nästan en halvtimme eftersom körledaren fått fel nyckel. När vi väl kommer in övar vi och hinner precis öva klart till kl 08:00 då visningen för ettorna började. Vidare hade vi luciatåg för tvåorna och treorna. Gick bra! Jag svimmade inte! ;)

09:40 Klar med Lucia. Går upp till biblioteket och möter upp lite folk, sen går vi ner och äter. Mums! Okej maten var inte så god men jag var hungrig.

10:20 - 14:00 lektioner och håltimme. Sitter dock kvar och pluggar företagekonomi på hålet.

14:15 samling med kören vid Järmtorget för dagens sista Luciatåg på nått företag. Lussar där och sen åker jag med bussen hem vid 15:43

16:20 - 18:13 Är jag hemma och gör mig i ordning etc för kvällen. Byter kläder, dumpar lussegrejerna.

19:55 kommer in till stan och springer till Makurells för att se MoNa's föreställning, som för övrigt var jättebra! Sitter kvar och pratar med folket <3 efteråt och går därifrån vid 19:50

Går först till McDo sen möter jag upp Johanna och går hem till en i hennes klass. Lagom mysig förfest.  Cyklar med Johanna till Järntorget och går till K5 [...] kommer in på K5 och hittar alla trevliga människor! Har skitkul till klockan 00:00 då pappa kommer och hämtar mig. <3

Vid 00:30 är jag hemma och går och lägger mig efter en rätt så jobbig dag. Men en jäkligt rolig dag också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback