Linnéas helg!

I helgen har Linnéa varit här och upplevt Örebro och träffat mig. Har varit riktigt trevligt! Hon om i fredags och då köpte vi godis, chips och vindruvor och åkte hem till mig för att titta på Idol (precis som alla andra?). Men sen märkte Linnéa att jag hade Mysteriet på Greveholm så då tittade vi på det istället men såg när vinnaren tillkännagavs.

På lördagen var det Örebro time. Vi åkte in vid 11 (eftersom bussarna går så sällan Grrr.) tog en tur på Myrorna köpte varsin pälsmössa och jag köpte min vackraste, inspanade kuvertväska. ;) Sedan bar det av till Slottet och slottsvandring. Lite nya saker lärde man sig allt. Vidare till H&M, Din Sko etc Min väska fylldes på med en svart, tajt, polotröja, en nyckelring (var tvungen, tappar nycklarna JÄMT nu för tiden)  När vi blev hungriga gick vi till La Baugette och åt varsin pasta. Vid 16:40 tog vi, den försenade, bussen hem. Kvällen spenderades med MPG samt lördagsteve.

Idag, söndag,  sov vi ut och tog en promenad på gården. Vid 13 tiden åkte vi in till stan och åt. 14:38 åkte Linnéa med tåg till Sthlm. :'( Men med löfte om att komma tillbaka! HaHa!!

Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback