Ny frisyr... eller funderingar inför måndagen

Marie har klippt sig och färgat håret! Är riktigt nöjd faktiskt. ^^,

Har börjat fundera på hur måndagen kommer bli. Jag börjar bli nervös.  Tänk om klassen är helt fel? Tänk om alla i klassen är av de människotyper jag inte tål. Vad gör jag då? Springer gråtandes till rektorn och ber om att få byta? Jo det är nog den lösningen som finns. Den enda, slutgiltiga lösningen.

Tredje skolan på tre terminer. Varför hittar jag inte rätt? Har också tagit reda på hur min gamla VRG klass kommer att vara. Den kommer vara helt perfekt! Tror inte det finns något att klaga på! Känns tungt att jag inte kan gå där och uppleva den underbara stämmingen som kommer vara i den klassen. De är mina älsklingar!

Marie

Kommentarer
Postat av: Erika Andrietta

Det kommer bli bra Marie, ska du se. En sån som du klarar allt =) Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback