Första intryck

Är konstigt egentligen hur mycket man tycker om en person efter att bara ha sett den. Jag har säkert tusen åsikter om människorna i min nya klass fastän jag inte har pratat med alla än. Måste bli ändring på det! Skulle egentligen vilja skriva precis vad jag tycker om dem här men det finns en risk att de läser den. Om inte nu så senare.

Men! Jag kan skriva om
dem utan att använda namn eller annat som kan sammankopplas! Mitt först intryck av hela Rudbeck var att största delen av tjejerna använder smink. Alltså foundation, rouge, mascara osv. Basmakeupkitet. En annan sak jag märkt är att killarna är hetare. More Mary style. En tredje sak som jag faktiskt inte tänkte på förns jag slutade och gick ut var att jag var inne hela dagen. Hur skönt är inte det? Slippa gå ut när det regnar och liknande. Det kan vara jobbigt att inte få friskluft men jag märkte det ju inte ens. Öppna bara ett fönster så ordnar allt sig.

Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback