Abstinens

Dagsprognos:
  • Shoppingabstinens
  • Kaffeabstinens
  • Sthlmabstinens
  • "Tjejkvälls"abstinens
Nej jag har inte abstinens. ^^,
Sitter och kollar upp hur man billigast får en lång dagstur till Sthlm. Verkar som Swebus är det bästa alternativet. Är dock så att länsbussarna ute ifrån mig blir således tvungen att få någon att köra mig in till stan. Jobbigt..
     Hittade äntligen ett par vita ballerinaskor idag!!! Mary is very happy!!! Ska använda dem imorgon! Måste bara hitta en ny vårkappa eftersom en viss person köpt MIN kappa. :( Blir väll kappjakt imorgon då....
     Det var tussilago vid vägkanten idag och det var alldeles ljust ute när jag gick upp i morse! Så underbart underbart! Om det inte hade blåst så kallt hade vädret varit perfekt! Var så kul att se alla gå omkring i solglasögon! Kanske ska börja använda min också? Blir sommarkänsla då... Oh, saknar mina Glossy ännu mer bara för det..


Bästa just nu: Vädret! Underbart!

Sämsta just nu: ------------------------ :O

To buy:
1. Kappa
2. Vita högklackade skor
3. Svarta platta skor
4. Baströjor
5. Svarta höga stuprörs jeans

Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback